Print & Multimedia - Portofoliu


Continuand discutia din pagina de prezentare Web Design putem afirma ca publicitatea reprezintă unul dintre mijloacele de comunicare/instrumentele promoţionale cele mai utilizate în activităţile de promovare ale unui agent economic.
Publicitatea cuprinde toate acţiunile care au drept scop prezentarea indirectă – orală sau vizuală – a unui mesaj în legătură cu un produs, serviciu, marcă sau firmă. Astfel, prin acţiunile publicitare, agentul economic urmăreşte să asigure o informare complexă a publicului în legătură cu activitatea, produsele şi serviciile sale, cu mărcile sub care acestea sunt prezentate pe piaţă şi să determine actul de cumpărare. Pe termen lung, publicitatea vizează obţinerea unor modificări de comportament la nivelul diferitelor categorii de consumatori, precum şi menţinerea fidelităţii acestora faţă de oferta agentul economic.

*La cest capitol LockWire Design va ofera o gama larga de servicii cum ar fi:

- creare design carti de vizita;
- creare design afise;
- creare design flyere;
- creare design bannere;
- printare;
- creare / printare mape prezentare;

Pentru mai multe detalii si/sau informatii nu ezitati sa ne contactati folosind Formularul de comanda sau Contact

La final, unul dintre cele mai la îndemână instrumente de promovare de tip publicitar pentru care poate opta agentul economic este reprezentat de tipărituri. Acestea reprezintă un mijloc de promovare foarte eficient, datorită contactului direct pe care acestea îl au cu publicul ţintă. În această categorie a materialelor publicitare putem include: afişele, cataloagele, pliantele, prospectele şi brosurile, agendele şi calendarele etc.
De asemenea, nu trebuie neglijat nici impactul publicităţii prin intermediul mijloacelor de comunicare electronice: pagini de web-site proprii sau prezenţa în cadrul unor portaluri administrate de terţi.

NOTA: * toate serviciile pentru care optati implica o succesiune de activitati cum ar fi:
creare logo -> creare website -> creare materiale publicitare (afise, video) = creare identitate vizuala;
Crearea identitatii vizuale pleaca de la o idee si se transpune, asa cum s-a afirmat mai sus, in toate materialele descrise si prezentate in paginile Web Design, Print & Multimedia si Video & Foto.