Web Design - Portofoliu


În lumea modernă se afirmă cu titlu de adevăr absolut că o imagine face cât o mie de cuvinte. Iar când imaginii i se alătură un brand sau un text deosebit de relevant pentru brandul respectiv şi substanţial la nivelul mesajului pe care vrea să-l transmită, se numeşte că firma/compania a investit inteligent în promovare.
Practic, promovarea nu face decât să aducă în atenţia publică ceva ce firma / compania vrea să spună publicului său: iată, suntem o firmă / companie tânără / nouă pe piaţă alcătuită însă din specialişti unul şi unul care vă stau la dispoziţie în mod profesionist cu cele mai grozave idei în domeniu sau avem un produs care aduce o noutate faţă de alte produse similare printr-o anume particularitate sau suntem o companie de tradiţie care îşi respectă clienţii şi investeşte în calitatea produselor sale etc.
Acestea sunt doar câteva exemple care arată de ce este atât de important să investeşti în publicitate / branding.

*Pe aceasta cale LockWire Design va ofera o gama larga de servicii dintre care le vom enumera pe cele mai importante:

- creare design site;
- achizitionare domeniu;
- selectare solutie optima de gazduire;
- implementare baze de date;
- realizare modul administrare;
- realizare website in alte limbi;
- promovare website;
- optimizare SEO;
- intretinere / actualizare / administrare;

Pentru mai multe detalii si/sau informatii nu ezitati sa ne contactati folosind Formularul de comanda sau Contact

Totodata aceste activităţi, cu obiectivele şi mijloacele specifice de acţiune, formează politica promoţională, componenta fundamentală a politicii de marketing a oricărui agent economic modern. Includerea politicii de promovare în mixul de marketing este justificată prin rolul decisiv pe care acţiunile de promovare îl au în comercializarea mărfurilor şi serviciilor.
Nu este însă de neglijat nici costul pe care îl implică aplicarea politicilor de promovare, acestea fiind considerate printre cele mai costisitoare componente ale strategiei de marketing.
În cazul firmelor de mici dimensiuni, cu o forţă financiară limitată, se poate utiliza un sistem de comunicaţie unidirecţional, format dintr-un număr mic de componente şi anume:

- sursa de informaţie (agentul economic în cauză);
- mesajul (respectiv informaţia sau ideea ce urmează a fi difuzată);
- canalul de difuzare a mesajului (reprezintă suportul real al mesajului);
- destinatarul informaţiei (consumatorii, distribuitorii etc.).

Majoritatea agenţilor economici aplică însă un sistem de comunicaţie mult mai elaborat, care să poată oferi informaţii elocvente referitoare la: cine, ce spune, pe ce canal, cui şi cu ce efect.

Promovarea institutiei / companiei dvs. prin intermediul unui website este una din modalitatile cele mai utilizate si mai putin costisitoare aferente pietei de publicitate.

NOTA: * toate serviciile pentru care optati implica o succesiune de activitati cum ar fi:
creare logo -> creare website -> creare materiale publicitare (afise, video) = creare identitate vizuala;
Crearea identitatii vizuale pleaca de la o idee si se transpune, asa cum s-a afirmat mai sus, in toate materialele descrise si prezentate in paginile Web Design, Print & Multimedia si Video & Foto.